A hosszútávú tartalomstratégia tulajdonképpen egy átfogó terv, amely meghatározza, milyen típusú tartalmakat készít egy vállalkozás, kiknek, milyen platformokon és milyen…
A digitális tartalmak világában gyakran találkozom azzal a kihívással, hogy miként tehetnénk weboldalainkat nemcsak látványossá, hanem igazán hozzáférhetővé is mindenki…
A keresőoptimalizálás világában a Google kiemelt részlete (Featured Snippet) olyan, mint egy digitális aranybánya. Ez a pozíció a keresési eredmények…
Amikor az okostelefonunkba beleszólunk, hogy "Hol találok jó pizzériát a közelben?", vagy az okos hangszórónkat kérdezzük meg, hogy "Milyen időjárás…
A digitális marketing világában a láthatóság kulcsa gyakran nem a legnyilvánvalóbb, hanem a legokosabban megválasztott kulcsszavakban rejlik. Miközben sokan a…
A digitális jelenlét folyamatos karbantartást igényel. Ahogy az idő halad, a korábban létrehozott tartalmak elavulttá válhatnak, pontatlanná vagy egyszerűen csak…
A tartalom frissítése vagy újraírása gyakran komoly dilemmát jelent a digitális világban. Az online jelenlét fenntartása és a releváns információk…
Miközben weboldaladat építed és folyamatosan bővíted tartalommal, észrevétlenül is előfordulhat, hogy különböző oldalaid ugyanazokért a kulcsszavakért kezdenek versenyezni. Ez az…
A digitális tartalmak világában semmi sem állandó - ami tegnap még releváns volt, ma már elavultnak számíthat. Weboldaladon valószínűleg vannak…
Amikor az internetezők rátalálnak egy weboldalra, átlagosan mindössze 15 másodpercet töltenek el rajta, mielőtt továbblépnének. Ez az időkeret rendkívül szűk…
Sign in to your account