A hosszútávú tartalomstratégia tulajdonképpen egy átfogó terv, amely meghatározza, milyen típusú tartalmakat készít egy vállalkozás, kiknek, milyen platformokon és milyen…
A bounce rate, vagyis a visszafordulási arány, az online marketing egyik legfontosabb mutatója, amely megmutatja, hogy a weboldalunkra érkező látogatók…
A digitális marketing rövidítéseinek útvesztőjében Az online marketing világában nap mint nap találkozunk betűszavakkal és rövidítésekkel, amelyek gyakran fejtörést okoznak.…
A keresőoptimalizálás világában gyakran a legnagyobb verseny a legrövidebb, legáltalánosabb kulcsszavak körül zajlik. Míg a legtöbb vállalkozás a "cipő", "laptop"…
A weboldaladon található tartalmak összekapcsolása olyan, mint egy jól megtervezett úthálózat kiépítése - minél átgondoltabb és felhasználóbarátabb, annál könnyebben és…
Az internet világa folyamatosan változik, és vele együtt a keresőmotorok rangsorolási algoritmusai is. 2021 májusában a Google bevezette a Core…
A weboldal sebesség manapság nem luxus, hanem alapvető elvárás. A látogatók türelmetlenek – ha egy oldal nem tölt be néhány…
Három másodperc. Ennyi idő alatt dönt egy átlagos látogató arról, hogy marad-e a weboldalon vagy továbblép. Ha a weboldal betöltése…
A digitális jelenlét minőségét ma már nem csak a tartalom határozza meg, hanem az is, hogyan teljesít a weboldalad a…
A digitális világ útvesztőjében a robots.txt fájl olyan, mint egy forgalomirányító rendőr a weboldaladon. Egyszerű szöveges fájlnak tűnhet, de valójában…
Sign in to your account